wtorek, 11 lutego 2014

Niewielkie zmiany ;)

Hej. ;3
Przed chwilą wprowadziłam malutkie zmiany na blogu. Inaczej mówiąc; zablokowałam komentowanie z anonima. Dlaczego? Ponieważ ktoś, nwm może więcej osób leci ze mną w kulki. 8D Chcę mieć JAKNAJBARDZIEJ kulturalny blog, więc nie pozwolę, na takie coś. :/ Ale spk, ja się tam domyślam mniej więcej kto to. =)




No więc jeśli dalej jesteś taki kozak, komentuj bez anonima. c; Zobaczymy, jak ci pójdzie. ;D
PS. Z tego bloga mnie nie wykurzysz. =D

/Kate

3 komentarze:

  1. Kate, nie przejmuj się tym hejterem :/ Niby taki kozak, a boi się przyznać kim jest xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheszkyy, nie ma to jak hejtowanie z anonimka. Czyli kozak w necie, ciota w świecie. :D /Dina :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieem, thx girls. <3 Ja sie tak szczerze tym nie przejmuje, ja sie z tego smieje. XD

    OdpowiedzUsuń