czwartek, 6 marca 2014

Coraz gorsza grafika...

Hej!
Postanowiłam, że dziś będzie post o grafice w SSO. Jest ona moim zdaniem OKROPNA! (rozmazane części) i to już od dłuższego czasu (gdzieś tak koniec jesieni). Jak z resztą ja, to i większość ludzi w SSO ma rozmazane oczy. Jedni bardziej, drudzy mniej... Ja mam cały czas takie same, niektórym wciąż się pogarszają. ;/ Ale, ale! Nie tylko oczy - Ci bystrzejsi również zauważą zmiany w naszych koniach. Jakie są? Ja bym nie nazwała ich tak dokońca "pięknymi"... Przyjrzyjcie im się. Są również na ciele rozmazane. Z daleka nie widać, ale z bliska... >.<' Kiedyś takie nie były... :c
Mam oczywiście parę zdjęć!

















Ja poczekam to 30 lat aż oni to naprawią...

/Kate

2 komentarze:

  1. To pewnie dlatego aby zmniejszyć wydajność grafiki.Robią tak aby płynność gry była dobra i żeby tak nie uprzykrzać graczom oczywiście też aby komp tak się strasznie nie zacinał i ludzie nie musieli rezygnować z mulenia się przed monitorami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze muli laptop więc róznicy dla mnie nie ma... xd

      Usuń