niedziela, 6 kwietnia 2014

R.I.P. Queen Pearls Club...

Hej. :(
Wczoraj o godzinie 22 QPC zostało usunięte. ;-; Bardzo mi jest z tego powodu przykro i żal mi Ady.. :/ Dużo razem z Perłami przeszłam. Moje smutki, radości... Eh. :c Myślałam, że już do końca gry będę u Perełek. ;_; A tu takie coś... ;/ Wszystko przez to, że Ada już mniej wchodzi na SSO no i w QPC zrobiło się nudno.. :| Nie będę mówić zbyt wiele, bo możliwe jest że już po moim blogu grasuje jakaś papparazi. :x Nigdy nic nie wiadomo.
To naprawdę był najlepszy Polski klub. Na zawsze w moim sercu Queen Pearls Club! <3 Kiedyś napewno wrócą te dobre czasy. :')










Tak... Nichole Wolfnight założyła swój własny club o nazwie "Circus Vampires Riders" - "Koło Wampirzych Jeźdżców". Jest tam większość osób z QPC. :'D Prawie wszyscy. :) I ciągle ktoś do nas nowy dołącza. :D No więc... Jest w CVR jak dawniej w QPC. <3 Jesteście dziewczyny niezastąpione!! Ciesze się, że jesteśmy razem mimo usunięcia QPC. c':
Aha, no i dzisiaj jest 69 post. xDD Yay! X'D

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz