wtorek, 6 maja 2014

Star Shine Legacy i Star Academy

Hej. :)
Przybywam do was z dwoma pytaniami. ;D Otóż: gdzie mogę kupić/pobrać (jeśli pobrać to bezpiecznie :)) Star Shine Legacy i Star Academy? Najlepiej po Polsku i pełna wersja. Byle jakie części, dla mnie i tak będzie frajda. xdd W końcu się dowiem dokładnie, jak z tym Jorvik było na początku... ^^



                                    

                                   



Podawajcie linki do stron gdzie można pobrać, i informacje na temat gdzie kupić w komentarzu! :) Z góry dzięki. ;**

/Kate

2 komentarze:

  1. W jakim sklepie w Polsce można kupić pierwsza cześć?

    OdpowiedzUsuń
  2. starshine można pobrać na stronie sso-land trzeba wpiwsać starshine i wyskoczy ci Sso-land:starshine legacy-link do pobrania opis gry starshine (ucieło mi dalej)
    moja siostra mi pobrała ja tam nie wiem jak to się robi ale ma starshine tajemnice sosnowego wzgórza i tajemnice gwiezdnych jeziców pozostałych części nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń