poniedziałek, 21 lipca 2014

Zaległości z 2 tygodni! - Robimy questy z rodziną Sunfield

Hi. :D
Z racji, że na SSO nie było mnie 2 tygodnie, 2 aktualizacje mnie ominęły... xd Musiałam więc wczoraj zrobić questy... :P Mam też zdjęcia z dziś (będzie widać różnicę czasową xd) bo wzniosła mi się reputacja w rodzinie Sunfield na towarzyską. ;3 ;> Po tych questach dostałam brzydkie (jak dla mnie) buty. ;-; Co o nich myślicie? ;/


















Wiedziałam, że kiedyś te mlecze do czegoś będą potrzebne.. xD (2 zdjęcie od góry)
No i kolejna rodzina, z którą trzeba budować reputację.. :c Eh, no cóż.. ;p Grunt, że jeszcze mi się nie znudziły te daily. XD
Wczoraj kupiłam SR, a jest double. Miałam 191 SC (zostały 2 XD) więc zrobiłam zakupy! :D Kupiłam WRESZCIE czarne owijki, biało-fioletowy podkoszulek, kwiaty hawajskie dla konia na głowę i ogon (2), stajnie w Valedale (miałam ją tam ustawioną wcześniej ;P) no i chyba tyle... :D
A wy co kupiliście w double z tych Star Coinsów? ^.^

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz