piątek, 29 maja 2015

Nowy kod na dzień dziecka + problem!

Hej. :3
Jestem chora, eh. Szczerze? Jakoś nie spieszy mi się do powrotu do pełnego zdrowia. x'd <3
A co do kodu: dodaje on nam 200 darmowych Star Coins! Kod jest dostępny chyba dla wszystkich graczy! ;) Będzie on aktualny do 1 czerwca (moje urodziny, hyhy), a więc spieszcie się! :)

Dodatkowo, SSO dało nam kilka małych zapowiedzi!
-Letnia moda w Jorvik City Plaza,
-nowe konie Pinto będą już między nami (graczami) w następnym tygodniu,
-w czerwcu masa świętojańskiej zabawy!




Drugie zdjęcie powyżej - to jest ten problem, o którym wspomniałam w tytule posta. Ktoś z was może tak ma? U mnie to pojawiło się wczoraj wieczorem, do tej pory nie chce odpuścić. A to mściwe badziewie! :D
Najgorsze jest to, że P. Ola nie odpowiedziała na żadne z moich dwóch pytań dotyczących tego problemu. Może wy wiecie, dlaczego tak się dzieje?

5 komentarzy:

  1. Ja tak mam tylko podczas aktualizacji. :/
    Może spróbuj odnstalować i jeszcze raz zainstalować. Albo włączaj i wyłączaj grę. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej jestes w rmc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,od czwartku jestem w innym klubie :)
      Osobiscie nic do RMC nie mam, wszystkich pozdrawiam c:

      Usuń
    2. a mozna wiedziec w jakim?

      Usuń
    3. Wejdź w kartę "Kate Rainpaw" i wszystkiego się dowiesz ;P

      Usuń