czwartek, 23 lipca 2015

Mój Instagram! | Wolałabyś...

Hej! :D <3
No więc tak... xD Wczoraj wspominałam o pewnym poście, jakim jest ten post, który właśnie tu widzicie... XD Masakra, jakie pomieszane. o.o Wybaczcie moje nieogarnięcie, nie spałam całą noc. XD

Na samiutkim początku jednak chciałabym was wszystkich zaprosić na mojego Instagrama, którego założyłam dziś o godzinie 4 coś. XD Powinniście znaleźć od razu, ale daję w razie czego link. 8)
Mój Instagram: @katerainpaw
Będzie można link do IG znaleźć w zakładce "Kontakt", jakbyście przypadkiem np. zapomnieli! 8) :P

Także... Chciałabym was zaprosić do zabawy, jaką jest "Wolałabyś ... czy ..." w miejsca tych trzech kropek wstawiacie jakąś czynność. :) Chyba wiecie o co chodzi, bo ostatnio ta zabawa stała się bardzo popularna. xD Gdzie zadawać te pytania? W komentarzach pod spodem! :) Nie ma ograniczeń co do ilości, także walcie śmiało ile chcecie i co chcecie! ^^ Ja będę odpowiadać co bym wolała. xD Już się ciekawię, co szalonego lub też mniej wymyślicie! =D
Pytania możecie zadawać od dziś, do soboty (25.07), godziny 12:00! :)
To się rozpisałam, eh... xd




Jeszcze się zastanawiam czy będę odpowiadać od razu w komentarzach czy w osobnym poście... xD Zobaczy się! :D
Udanego dnia! ^^ XD

4 komentarze:

  1. Wolałabyś przez całe życie jeść to samo na śniadanie,obiad i kolację,czy.......przez całe życie grać w jedną grę komputerową:Star Stable :D.




    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabyś mówić wszystko sylabami czy literować?
    Wolałabyś skoczyć ze spadochronem nie mając pewności, że się otworzy, czy skoczyć do wody, w której może być pełno rekinów? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. (Pytanie dotyczy Star Stable jakby coś)
    Wolałabyś mieć tylko jednego konia (startowca) czy mieć tylko "codzienne" zadania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałabyś spać czy pracować w stajni?

    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń