piątek, 28 lutego 2020

Żyję i gram! Co dalej?

Hej!
Jest to post informacyjny.
Zaczynając od początku - gram w Star Stable. Szok, sama nie sądziłam że kiedykolwiek wrócę do gry i napiszę coś na blogu. W czerwcu ubiegłego roku po dłuższym namyśle zakupiłam nowego laptopa, który jest zgodny z wymaganiami sprzętowymi SSO. Pewnie pomyślicie - czemu nie napisała tego posta wcześniej? - odpowiedź brzmi: nie miałam czasu (wakacje zwykle staram się wykorzystać na pracę) i szczerze nawet sama nie chciałam i nie czułam pociągu aby tutaj coś napisać. Oczywiście długo myślałam nad blogiem, co z nim będzie i czy napisać posta informacyjnego. Jak widać, w końcu się przekonałam. Ot cała historia!
Ale co dalej? Gdy wczoraj wieczorem przeglądałam stare treści na tym blogu, zaczęłam się zastanawiać czy chcę, czy mam czas i czy jest sens go prowadzić od nowa. Nadal nie wiem, muszę to dobrze przemyśleć. Jeśli kontynuowałabym pracę tutaj, na pewno nie byłoby tu postów dzień w dzień jak poprzednio. Powód? Szkoła, chłopak, rodzina, sami wiecie jak to jest. Kiedy podejmę decyzję - na pewno pojawi się tutaj o tym nowy post.
Sprawa bloga omówiona - teraz czas na resztę. Gdzie można teraz mnie znaleźć? Na serwerze Cookie Crater! Obecnie gram w wolnych chwilach i przemierzam świat Jorvik. Od nowa zaczęłam prowadzić Instagrama SSO'wego - @katerainpaw - tam teraz dosyć często się udzielam i są najświeższe informacje o mnie i moim koncie. Karty na moim blogu są przestarzałe i nieaktualne!





To chyba wszystko w dzisiejszym poście - mam nadzieję że zrozumiecie i czekam na waszą opinię. Kontynuować bloga czy nie?
Ściskam was mocno!

-Rejn-

1 komentarz:

  1. Jeju jak fajnie, ja sama już nie piszę nic, czasem zagram, ale regularnie wchodzę na blogspota zobaczyć czy ktoś może czegoś nie napisał, bo mimo, że obserwuję masę blogów to większość już się nie udziela. Na pewno będę czytać jak wrócisz do pisania!

    OdpowiedzUsuń