poniedziałek, 15 lutego 2016

#25 Top 3

A teraz zapraszam Was do dzisiejszego Top 3, które dotyczy ozdób walentynkowych w stajniach. :) Spośród wszystkich stajni w całym Jorvik wybrałam te 3 najlepiej ozdobione.


1. Fort Pinta - jest to moim zdaniem najbardziej romantycznie ozdobiona stajnia ze wszystkich. Zwisające z drzew lampiony z serduszkami szczególnie urzekły moje serce. Idealne miejsce do zrobienia walentynkowej sesji pod nimi!


2. Stajnia Jorvik - unosi się tutaj tyle balonów, że aż trudno zliczyć. Miłość dotknęła również to miejsce! Zwisających lampionów nawet tutaj nie zabrakło.


3. Jodłowy Gaj - jak zwykle; moje ulubione lampiony... Szczególnie tak uroczo wyglądają, gdy są przyczepione do jabłonki! Ah, czuję miłość w powietrzu!

2 komentarze:

  1. Świetne, propo nie wiedziałam że tak szybko dodadzą te zadania WOW XD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 1 miejsce zajmuje także FP

    OdpowiedzUsuń