piątek, 27 czerwca 2014

Zakończenie roku szkolnego!

Hej. 8'D
Jak tam wasze świadectwa na koniec tego roku szkolnego? :D Ja miałam bardzo blisko czerwonego paska... ;-; No.. To czas na gimnazjum! :p
Zrobiłam dla was obrazek z okazji wakacji i zakończenia roku szkolnego. x3
Z tej okazji również chcę wam życzyć zdrowia i żebyście przez te wakacje nie zrobili sobie krzywdy! :D Miłej zabawy tym, którzy wyjeżdżają za granicę, lub gdzieś w Polskę. :> Oczywiście tym, którzy zostają również! :* :)









Dziś jest 7 dzień Treasure Hunt. Ciekawi mnie, czy jeszcze jutro będzie można szukać? Mam takie wrażenie, ponieważ Felix ma dalej nad sobą tą literkę "i" czyli informacje na temat tej gry. Sama nie wiem... (Dziś szukamy na cmentarzu koło Fortu Pinta ;))

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz