poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zmiana serwerów już blisko!

Hej! :D
Mam dziś dla was pewną bardzo ważną informacje... *.* Otóż. Gdy wczoraj grałam z moją przyjaciółką na TFM (ona jest na SSO na innym serwerze :() weszła w zakładkę "Zmień serwer" na oficjalnej stronie Star Stable i wyszło jej takie coś:



"CZY MOGĘ ZMIENIĆ SERWER, ABY GRAĆ Z MOIMI PRZYJACIÓŁMI? Czasami zdarza się, że Twoi przyjaciele rozlokowani są na różnych serwerach. Wtedy nie możecie widzieć się wzajemnie w grze. Aby być w stanie zmienić serwer musisz zalogować się na swoje konto i wybrać zakładkę Zmień serwer. Podążaj za instrukcjami, aby zmienić serwer."


Po czym gdy chciała go zmienić wyskoczyło jej: "W tym momencie nie jest to dostępne."


Następnie coś takiego:

"Witaj! Myślę, że zaszło jakieś drobne nieporozumienie, ponieważ ogólnie nie przenosimy nikogo z serwera na serwer. Niestety musimy zachować równowagę w populacji serwera. Jesteśmy jednak w trakcie testowania funkcji, gdzie gracze sami będą mogli przenosić się na serwery. Kiedy będzie to już dobrze przetestowane, udostępnimy funkcję naszym graczom.
Pozdrawiamy serdecznie i przepraszamy za ewentualne niedogodności, SSO team."


Ciekawe, co? :3 Przynajmniej wiemy, że to już niedługo! :)
Kto się chce przenieść na inny serwer? ^^ Ja z chęcią! Mam już dość EE1. :/

/Kate

4 komentarze:

  1. Dlaczego chcesz się przenieść? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie tutaj już są męczący powoli. Bywa..
      Ale bloga nadal będę prowadzić. :)

      Usuń
    2. Na przykład jacy?

      Usuń
    3. Nie będę wymieniać, wybacz.

      Usuń