piątek, 19 września 2014

Aktualizacje 17/09/14 | Nowe ubrania, więcej miejsca w szafie i plecaku!

Hej! :/
Od razu wyjaśniam, czemu nie było wczoraj posta. xD No więc... :p Skończyłam o 14.20 lekcje a w domu byłam już o 15.00 miałam trening na 16.00 do WKKW (biorę udział tylko w skokach i crossie, :P do ujeżdżenia mnie nie ciągnie i nie ciągnęło nigdy. xD) No i byłam tam do 19, wróciłam do domu o 20 coś a byłam tak wyczerpana po tym treningu, że nie miałam siły nawet odrabiać lekcji, ale ok. xD (Musiałam zgłosić bz z fizyki ;-;) No więc już wiecie czemu... xd Nie miejcie mi tego za złe. xD :D Dziś będą 2 posty. :*
W środę dodali:
-więcej miejsca na przedmioty w plecaku,
-teraz mamy 8 zakładek zamiast 6 w przedziałach z ubraniami i sprzętem,
-6 zakładek zamiast 4 przeznaczonych dla zwierzaków,
-nowe ubrania i sprzęt w: butiku Miasteczko Srebrnej Polany, Stajnia Złotych Liści, okulista w Jarlaheim,
-targ szykuje się do otwarcia koło Farmy Steva!
(I ten mój porządek w plecaku. <3 xDD)














Zawody są już jutro, więc nie będzie mnie cały dzień. - Co oznacza, że może znów nie być posta. xD Ale spokojnie =D ja wam to wynagrodzę w postaci 2 postów jednego dnia jak dziś. ^^ Nie ma się o co denerwować i martwić. ;D (y)
Trzymajcie kciuki:).

/Kate

2 komentarze: