sobota, 20 września 2014

Parę zmian :)

Hejka. :D
Taak, jednak jest post. xd Tylko dlatego, że mam cały ten dzień wolny, bo zawody zostały odwołane przez pogodę. ;-; Ale będą na szczęście za 2 tygodnie też w sobotę. :DD (Mam więcej czasu do przygotowania się ^^)
A wracając do dzisiejszego tematu postu, to zmieniłam sobie WRESZCIE fryzurkę na tą, co chciałam odkąd została dodana do gry. :)) <3 Myślę, że makijaż sobie zmienię na ten wampirzy w halloween i tak zostanie na jakiś (pewnie dłuższy) czas. :3 Wydaje mi się, że właśnie bd pasować. xD :D Kejt wampir. o3o xD
Zapomniałam też powiedzieć wczoraj, że w czwartek gdy kupiłam sb SR zmieniłam MS z SEC do JG. xd Ale za 2 tyg. chyba zmienię do Steva. ;p








<3
Wiecie, że niedługo są 3 urodziny, co nie? :) Podobno mamy dostać 300 SC! *,,* A właśnie, kiedy były urodziny SSO? xD (Tsa, nie mam głowy do zapamiętywania dat. ;C) Chyba 3 października, cn? xdddd
Nie ważne, już się nie mg doczekać! *-* <3 :D

/Kate

4 komentarze:

  1. Ciekawe czy na 10 urodziny dostaniemy 1000 sc? XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 lub 3 lub 1 października liczę że 3 po to piątek i jest sr 2 dostaniemy chyba i sobota więc 100 sc i ta dam ! 400 sc na naszym koncie :) - Veronika DragonWatcher

    OdpowiedzUsuń