niedziela, 18 stycznia 2015

~2 OUTFITS~

Hej. ;)
Dziś wpadłam na pomysł, żeby pokazać wam dwa (dość znane) ubrania na SSO. Są troszkę drogie, ale nie jest trudno ich skompletować. :) 
Oto jak się prezentują:




Jeszcze chciałabym skierować parę zdań do odważnego anonimowego komentatora mojego bloga, który ma do mnie jakieś zażalenia i jest mu z czymś ciężko. xdd
No więc powtórzę:
W SSO gram rzadko, i wcale nie olewam tego bloga ;) po prostu jak wyjaśniałam poprzednio NIE MAM CZASU na granie w jakiekolwiek gry! Jak już wejdę to na chwilę i staram się cokolwiek załatwić na post tutaj.
Pisanie opowiadania to już zupełnie inna sprawa. Tam nie potrzebuję nw jakich materiałów żeby pisać, wystarczy mi tylko wena - dlatego jestem tak tam aktywna. ;)
Nikt nie czyta? Aha. To bardzo ciekawe xD wyświetlenia tam codziennie są coraz większe, a jak sprawdzam posty również :) błagam, nie rozśmieszaj mnie już. Uwielbiam jak ktoś ocenia kogoś/coś jak nic o tym nie wie <33 ohh. :')

Pozdrawiam serdecznie tą osobę. ;d Nie wiem, kto mnie tak bardzo nienawidzi, ale widocznie czegoś zazdrości. xD (y)
Trzeci raz wyjaśniać nie będę, a takie komentarze będą usuwane natychmiast. To jest blog KULTURALNY! - Pragnę też zauważyć, że ja w tym poście wyjaśniałam moją nieobecność tej nieogarniętej osobie. (y) 
Wyraziłam moje zdanie, a teraz się z wami żegnam <3 do następnego postu! ^^

/Kate

3 komentarze:

  1. Fajne te komplety *-* ja tam cię rozumiem nie jak ten anonim xD

    ~Mira

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń