środa, 14 stycznia 2015

Aktualizacje 14/01/15 | Nowe fiordy!

Hej. :D
Znalazłam chwilę czasu aby zajrzeć co nowego znalazło się na SSO i zrobienie tego postu. ^^
Od razu pędzę i bez zbędnego gadania wymieniam co nowego! :D
Dodali:

-targ jest teraz u Steva,
-w jednym ze sklepów Ferdinand'a są 4 nowe duże czapraki,
-Kalltersi mają nowe 3 konie do sprzedania,
-teraz można się wymieniać monetami, posągami, figurkami i telefonami za mniejszą ilość!









Bardzo ładne są te czapraczki i konie. *~* <33

/Kate

10 komentarzy:

  1. Mogłabym wziąć te zdjęcia na swojego bloga?? BŁAGAM! Nie mam siły już robienia tych zdjęć.... Proszę! Mam nadzieję, że zrobisz łaskę tej zmęczonej kobiecie i pozwolisz jej dać zdjęcia na bloga....jej bloga...XDDD

    Pozdrawiam serdecznie! C;

    OdpowiedzUsuń
  2. A który z tych nowych Fiordów Ci się najbardziej podoba? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem... Chyba najjaśniejszy :DD

      Usuń
    2. Heh masz rację :)
      Wszystkie ładne, ale ten jasny jest taki "oryginalny" :3

      Usuń
  3. Wow, nawet się nie spodziewałam takich fajnych czapraków! :D Muszę je kiedyś kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piękne są *.*
      Ja kupiłam ten niebieski ^^ jest świetny *~*

      Usuń
    2. Ja chyba kupię... Wszystkie :D

      Usuń
    3. A ile kosztują?

      Usuń