poniedziałek, 23 lutego 2015

Jorvik City Mall - Trailer!

Hej! *.*
SSO wrzuciło niedawno na YT nowy trailer! :D Pokazuje on nowe centrum handlowe, które znajduje się w Jorvik City! *.*
Zrobiłam też kilka zdjęć. ^^
A tutaj możecie obejrzeć trailer: Jorvik City Mall - Trailer






Liczę na coś naprawdę fajnego! *.* A na to się zapowiada! ^^ Jeśli chodzi o zakupy, to będę mogła kupić coś stamtąd dopiero w sobotę, ponieważ wydałam już moje wszystkie SC... XD
Centrum handlowe będzie otwarte już w tą środę! *.* (25/02/15)

8 komentarzy:

  1. Woow! Nieźle się zapowiada! *v*

    ~Mira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak :3
      Mira mam pytanie, Ty jesteś na polskim serwerze? ;p

      Usuń
    2. A no jestem :3 a co? ;)

      ~Mira

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W mieście Jorvik? Jeszcze go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś prawdopodobnie będzie ;) chyba że udostępnią nam tylko centrum.

      Usuń