wtorek, 17 lutego 2015

Kolejny glitch :)

Hej. ;D
Nareszcie mam jakieś ciekawe materiały dla was. ^^ No więc od jakiegoś czasu ludzie zaczęli gadać o nowym glitchu na latanie... :3 Zainteresowałam się tym. Nie jest taki trudny do zrobienia. Wystarczy podjechać do fryzjera w FP (ten koło sklepu zoologicznego), stanąć blisko wejścia i schodząc z konia, szybko kliknąć na wejście. No i potem latamy! :D Mam nadzieję, że zrozumiałyście.. xD Jeśli nie, to na YT są filmiki jak to zrobić. :)
Prezentuje się to tak:








Również da się dolecieć na Końską Wyspę. :) Mojej koleżance z klubu się to udało. ^^
Pierwsze zdjęcie spodobało mi się najbardziej. Widać tam fragment zamkniętego jeszcze dla nas terenu. Bardzo ładnie tam jest. *-*
Dziś jest międzynarodowy dzień kota! *.* Macie jakieś kotki? ^^ Ja mam jednego, i napewno jeszcze tego dnia mu coś kupię. :D

3 komentarze:

  1. Hejka! Mam pytanie czy potem koń powróci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby wszystko wróciło do normy, trzeba wyjść z gry i potem zalogować się ponownie ;) to wszystko :D

      Usuń