piątek, 13 maja 2016

Budowa mostu

Hej!
Znów 'widzimy' się po kilkudniowej przerwie. :P Ah, nauko! Dodatkowo wkrótce (bo już na samą końcówkę maja) mam bierzmowanie, czyli dodatkowa nauka i załatwienia. :v Ten miesiąc mam okropnie zawalony obowiązkami. :x
Praktycznie od soboty/niedzieli ubiegłego tygodnia nie odwiedziłam SSO, ani w środę nie sprawdziłam aktualizacji, znów... xD Także można to nazwać lekkimi "zaległościami". :P Niestety zrobiłam tylko dwa zdjęcia z moich zmagań z mostem, ponieważ na dysku brakło mi miejsca. ;x





Mi jeszcze trochę zostało do ukończenia go. A jak Wam idzie? :) Skończony most czy jeszcze nie? :D

3 komentarze:

  1. Super :D ja jeszcze nie mam Epony :( niedawno wpadłam na twojego bloga ale bardzo mi się spodobał
    pozdrawiam Domi

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już skończyłam naprawę mostu :)
    Fajowe były te zadania. Przypomniało mi się jak robiłam most do Urodzajnych Hrabstw, ach te stare dobre czasy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta...Mi też..

      ~Capri Macwatcher

      Usuń