czwartek, 26 maja 2016

Zawieszam bloga

Hej!
Jak mogłyście zauważyć, od niemal że dwóch tygodni nie pojawił się tu żaden post. Powodów jest wiele; nauka pytań do bierzmowania, szkoła, nowe znajomości, brak chęci do grania (gra się jednak nudzi z czasem, eh), mała ilość materiałów na posty no i gwóźdź programu! Star Stable stwierdziło, że nie będzie mi się włączać. Nie wiem czym jest to spowodowane, może tym, że mam bardzo mało miejsca na laptopie, także i tak już planuję czyszczenie go do zera przy najbliższej okazji. Jeżeli ktoś byłby ciekawy na czym ten problem polega; gdy tylko się zaloguję i kliknę "graj" to gra jakby mi się kilka sekund ładuje, po czym szybko wyłącza, nawet bez przekierowania do znanego nam obrazka ładowania gry z rudym kotem.

Nie mam pojęcia ile ta "przerwa" będzie trwała, czy też kiedy odwieszę bloga. Narazie SSO mi nie działa no i sama nie mam chęci do grania.

Do zobaczenia! :)

7 komentarzy:

  1. Wracaj szybko i powodzenia z naprawą SSO ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem nową czytelniczką tego bloga i chcę ci dać radę, gdyż miałam podobną sytuację i okazało się, że było to związane z dyskiem C... polecam go wyczyścić (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka Kate, mam takie pytanko: kiedy będzie 4 odcinek Heroes?
    A co do posta, wracaj szybko! A próbowałaś napisać do Supportu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Heroes nie należy do Kate! Tylko Do Svey M. Mówiła że seria nie będzie kontynuowana. :)

      Usuń
  4. O to musisz zapytać Svey :P
    Nie czuje takiej potrzeby ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam identyczny problem z grą. Polecam odinstalować grę i zainstalować ponownie. Mi ten sposób pomógł w stu procentach ;).

    OdpowiedzUsuń