niedziela, 30 października 2016

4 lata ze Star Stable!

Hej kochani!
Właśnie zorientowałam się, że wczoraj minęły 4 lata odkąd zaczęłam grać w Star Stable! Hurra! :D Uh, jak szybko ten czas leci... Nagle tyle wspomnień związanych z grą wraca do mojej głowy.. <3
A Wy ile już gracie w SSO? :D




Informacje:
Stwierdziłam, że póki ten blog jeszcze w pełni nie funkcjonuje (codziennie posty itd) tylko "okazyjnie" to narazie nie będzie postów związanych z aktywnością w komentarzach, no bo narazie to nie ma sensu moim zdaniem.
Dodatkowo (ta dobra wiadomość) dziś tata sprawdzi mojego laptopa i postara się pobrać OpenGL. Trzymajcie kciuki żeby wszystko działało!

10 komentarzy:

  1. Skoro grasz od 2012 to nie powinno być 5 lat? Jest prawie koniec 2016, a ty chyba kiedyś tam pisałaś, że grasz od początku prawie 2012 o.o Ja gram już praktycznie 4 lata xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? xD Nigdy nie pisałam że gram od początku 2012, tylko od końca października w okolicach Halloween 2012 roku. Czyli wczoraj minęły 4 lata ;p

      Usuń
    2. Pomyliło mi się z Mel, sorka XD

      Usuń
  2. Trzymamy kciuki!Ja już gram ponad dwa lata, na obecnym koncie 1,5 roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala, powodzenia z OpenGL. ^^

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę grasz już w sso 4 lata?
    Miejmy nadzieję że twojemu tacie uda się naprawić laptopa i że wszystko będzie działać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylvie Applerock3 listopada 2016 11:35

    O SSO wiedziałam już w 2012 r. Teoretycznie stało się to przez przypadek, jak szukałam czegoś o Stajni Marzeń, bo miałam Jesienny Galop. Jednak gram w SSO 3 lata (od wakacji 2013), ale mi nie działało, więc założyłam obecne konto na którym gram teoretycznie 2 lata, bo przez większość czasu miałam takie lagi, że nie mogłam grać :/ Mam dopiero 13 lvl, ale przy takich lagach, gdzie cię wywala co 5 min to chyba i tak duże osiągnięcie xD A teraz nie mogę grać, bo mój komp nie obsługuje OpenGL'a :c
    Sylvie Applerock

    OdpowiedzUsuń