poniedziałek, 14 listopada 2016

The Sims 4

Hej!
Z racji, że Star Stable mi nie działa i raczej działać nie będzie - biorę się za The Sims 4. Swoją drogą ten post jest taką jakby "odskocznią" od moich problemów z SSO.
Prawie rok temu grałam w Simsy u dobrej znajomej z Anglii (pochodzi z Polski), do której swoją drogą za 2 dni lecę i w sumie spodobały mi się. Ostatnio miałam taki dylemat - kupić The Sims 3 i dodatek Zwierzęta (+ być może pory roku, te dwa dodatki są moimi ulubionymi <3) czy kupić/pożyczyć od kogoś The Sims 4. Moja decyzja jak widać ostatecznie padła na TS4. ;) I właśnie ta sama znajoma pożyczyła mi te Simsy, za co bardzo jej dziękuję! :D Przydadzą się na zabicie nudy od czasu do czasu. :P
Od razu tutaj uprzedzę pytania typu: "teraz blog będzie o tematyce Simsów?" - otóż odpowiedź brzmi: nie! Blog zostaje takim, jakim jest teraz. Oczywiście jeżeli będziecie chciały to mogę tu od czasu do czasu zrobić post na temat TS4 (jakieś zdjęcia, moje przemyślenia, działania, progresy itp.), ale to będzie wszystko. Przynajmniej tak myślę na chwilę obecną. ;)




Póki co gra mi się ładnie pobiera/instaluje (potem jeszcze darmowy zestaw świąteczny, ugh). Mój laptop spełnia większość (prawie wszystkie) wymagania Simsów czwórki, więc z ich działaniem większego problemu być nie powinno. ;P Jedynie nie jestem pewna swojej karty graficznej. Oprócz tego te Simsy wymagają procesora (w "skrajnym" przypadku) Intel Core i5, a ja mam i3. Czytałam w necie i dowiedziałam się, że i3 też da radę jeśli chodzi o TS4, ale na najmniejszych ustawieniach graficznych, ja z tym raczej problemu nie mam. :P Pokładam największą nadzieję jednak w tym, żeby mimo to gra przede wszystkim działała - a po drugie nie ścinała się - przynajmniej nie tak bardzo. ;p
Z ciekawości Was zapytam: ma ktoś procesor Intel Core i3 i działające The Sims 4? Jeśli tak, to chodzi Wam gra płynnie/ze ścinkami/dużymi ścinami (i przy tym na jakich ustawieniach graficznych)?

Moje osobiste uwagi co do The Sims 4:
Jak wiecie (czy też nie) gra ma już dwa lata, a dodatku Zwierzaki, który moim zdaniem jest jednym z tych podstawowych - nie ma. Jest to rozczarowujące dla większości graczy The Sims 4. W tej grupie także jestem ja, chociaż mój jedyny dłuższy kontakt z tą grą był "w latach panowania" The Sims 2, kiedy to byłam mała i bardzo lubiłam spędzać czas przy tej grze. Sądzę, że ten dodatek powinien się pojawić przynajmniej po roku od opublikowania TS4, niestety jest inaczej. Cóż, mam nadzieję że pracę nad nim wkrótce się rozpoczną/przyspieszą i za jakiś czas miłośnicy Simsów będą mogli w pełni się nim cieszyć!

To chyba tyle na dziś ode mnie. Pytanie na koniec: gracie w The Sims 3 czy 4? A może w 2 lub 1? Wiem, że wierni gracze tych starszych wersji też istnieją! :D Pochwalcie się też swoimi dodatkami do gry! :)
*Pytanie dodatkowe: gdybyście byli współtwórcami serii gier The Sims, co byście dodali od siebie do gry? ;p

Mi teraz pozostaje tylko czekać, chociaż raczej za niedługo pójdę spać i rano zobaczę co tam z instalacją. :P Obecnie mam już 19%, 1.94 GB i 4 godziny czekania.
Trzymajmy kciuki za mojego laptopa, może tym razem coś pójdzie z grami po mojej myśli. xD
Dobranoc i do zobaczenia! :)

4 komentarze:

  1. ale już nie będzie nigdy więcej sso? :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nie mam sprzętu do grania w SSO. Także w tym momencie mogę rzec, ze star Stable sie tu przez jakiś czas nie będzie pojawiać. Ale zawsze jakas szansa jest, ze sso tu wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ale jakim cudem wzięłaś the sims 4 od znajomej skoro na płycie jest jednorazowy kod? Sama gram w 4 i mam wszystkie dodatki więc wydaje to mi się trochę dziwne...
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufamy sobie i korzystamy z jednego konta :)

    OdpowiedzUsuń