środa, 15 czerwca 2016

Aktualizacje 15/06/16 | Odnowione Valedale i urocze świnki!

Witajcie! :D
W tym tygodniu aktualizacji nasi projektanci wzięli górę nad grą! Valedale jest całkiem odśnieżone, odmalowane i odremontowane! Jedźcie tam prędko aby zobaczyć rezultaty!

Zmiany:
-całkiem odnowione Valedale,
-nowe ubrania w Plazie,
-targ koni został otwarty koło Farmy Steva,
-do Valedale przybył Paddy Pig, który tylko przez ten tydzień będzie tam sprzedawał swoje urocze świnki. Nie przegapcie okazji!







W skali 0-10 jak ocenicie nowe Valedale? :)
Według mnie wszystko wyszło bardzo fajnie i ładnie się prezentuje. Szczególnie zakochałam się w tych nowych różach, które teraz wyglądają tak uroczo i realistycznie!
Świnki również są świetne, sama skusiłam się na jedną. :) Co o nich sądzicie?

3 komentarze:

  1. Teraz Vel ma klimat. Aż zmienię sobię stajnie. 7-8/10 jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Valedale zdecydowanie 10/10!

    OdpowiedzUsuń
  3. Valedale mi się podoba, ale nie do końca świnki. Niby urocze, ale jakby to ująć w końcu wozimy z torbach bekon xD. W każdy razie skozystam z okazji i kupię czarnucha. Chyba tylko ten prosiaczek mi się podoba... albo jest po prostu według mnie najladniejszy :)

    OdpowiedzUsuń