wtorek, 14 czerwca 2016

Powrót!

Witam Was ponownie! :D
Niektórzy z Was dobrze zgadli o co chodzi z "Zapowiedź czego?" - tak, to zapowiadało mój powrót. :) Jakoś od nowa nabrałam chęci do gry w SSO, mam więcej czasu no i oczywiście ostatnio laptop miał czyszczony dysk C, przez co gra normalnie działa. :D No... prawie.
Przy okazji przedstawię Wam mój problem dotyczący gry. :v Wczoraj od nowa zainstalowałam SSO, no i kiedy po raz pierwszy po zainstalowaniu zalogowałam się, ustawienia (ta grafika, głośność itd) były poprzestawiane. Grafika ustawiona do połowy, no i głośność gry (każdy osobny pasek) w różnych ustawieniach. No i miałam "włączone" efekty dodatkowe, mimo, iż ten kwadracik obok nie był zaznaczony ptaszkiem. .-. Przestawiłam wszystko na moje ulubione ustawienia włącznie z tym, że zaznaczyłam i odznaczyłam od razu te "efekty dodatkowe" no i wylogowałam się, aby wszystko się zapisało i wróciło do normy. Po drugim zalogowaniu wszystkie moje ustawienia zostały znowu przestawione tak jak na początku. Co robić? Miał ktoś z Was już taki problem? Albo może podejrzewacie o co chodzi? Tak, pisałam wczoraj już do supportu. :)




Dlatego też narazie będą na tym blogu troszkę brzydsze, rozmazane zdjęcia. :c Wszystko przez te efekty, które niby zaznaczone nie są ale jednak... :/ Może to nie będzie aż tak się rzucać w oczy. xD
Na koniec powiem Wam, że tęskniłam, ale ta krótka przerwa w sumie wyszła mi na dobre. :) Do jutra! :D

8 komentarzy:

  1. Hej, Kate. Czy ty też masz ten problem, że SSO ładuje Ci się bardzo długo? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Kate ;). Czy Tobie też gra ładuje się tak długo? (chodzi o ten zielony pasek na dole).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam wszystkie dźwięki z gry wyciszone, ale kopyta dalej słychać.. Wiesz już może o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń