czwartek, 19 marca 2015

Aktualizacje 18/03/15

Hej. ;3
Wczorajsza aktualizacja tak naprawdę była dopiero dziś. Nie mam pojęcia co było tego powodem, ale ważne, że SSO już ogarnęło całą sprawę i gra została zaktualizowana. :P No więc mamy trochę spóźnione update'y. xd
Zmiany:

-Fashion Week,
-targ za niedługo zostanie otwarty u Steva,
-nowe ubrania, sprzęt i akcesoria,
-Raptor powraca ze swoim show,
-nowe zadania z Modową Policją,
-ostatni tydzień z Tobbe Larssonem. Prawdopodobnie nas opuści,
-naprawiono wiele błędów,
-przez jakiś czas nie będzie widać koloru paznokci,
-zajawka makijażu,
-teraz można samodzielnie przenieść się na polski serwer, nie ma z niego powrotu,
-tańsza podwózka! Teraz możesz użyć podwózki płacąc jedynie 25 Szylingami, lub 2 SC!



















W międzyczasie udało mi się wbić reputację "Towarzyska" w City Plaza. ^^ Sukienka, którą dostajemy pod koniec zadań jest piękna! *.*
Widziałyście już jakiś pokaz mody lub występ Raptora? :3 Ja jeszcze nie, ale zaraz idę z niecierpliwością czekać. ^^
To ja lecę, do jutra! :D

4 komentarze:

  1. Och tak, ja widziałam... Sraptor znowu nie wymyślił nic nadzwyczajnego ;)

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że "Hey yo" nie będzie jego jedynym utworem XDD

      Usuń
  2. Jak odblokowałaś te zadanie w JCP z wejściówką? :P A no tak.. Było to dawno wiec pewnie nie odpiszesz xd

    OdpowiedzUsuń