niedziela, 22 marca 2015

Pokaz mody

Hej. ;3
W czwartek wreszcie miałam okazję zobaczyć pokaz mody w plazie! :D Nie miałam pojęcia, o której godzinie on jest, ale potem się dowiedziałam. :P W sumie nie wpadałam na niego, ponieważ jeździłam na CS. xD Ale co ma CS do tego? Chodzi o to, że CS'y są o równych godzinach, (np. 17, 18, 19) i w tym samym czasie właśnie są pokazy. :P











A wy widziałyście już pokaz mody? :) Jak wam się podobał? ^^
Moim zdaniem ubrania nie były jakieś szałowe, tylko 2-3 mi się spodobały. :/ Oczekiwałam czegoś lepszego. :x

1 komentarz:

  1. W sumie nie takie złe te pokazy. :) Nie widziałam jeszcze ani jednego ale zdjęcia tak i są nawet ok. :D Gorzej, jak chodzą bez ubrań i włosów.. xD
    PS. Dałam Twojego bloga do polecanych na moim :3
    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń