sobota, 21 marca 2015

Dwa nowe konie!

Hej. :3
Wczoraj zaczął się długi weekend podwójnych SC... ^^ Ja postanowiłam, że kupię 800 coś SC. :P Już od miesiąca planowałam to zrobić z racji, że dawno tych SC sobie nie kupowałam. xd
Kupiłam za nie dwa andaluzy, Braveheart aka. Juninho, oraz Sunflower aka. Rafaella. :3 Są rodzeństwem. ^^ No i jeszcze zostało mi 361 SC na zakupy w Plazie... XD
Jeśli ktoś jest fanem Neymara to wie o co chodzi z tymi przezwiskami koni. (:
Na wyspę wysłałam Goldstar oraz Stormbrother'a.








Kupujecie SC lub SR? :) Jeśli tak, na co wydacie swoje Star Coinsy? ^^
Karty z informacjami koni już są gotowe. :)

3 komentarze:

  1. jakąś wielką fanką Neymara nie jestem, ale wiem o co chodzi z przezwiskami xD I to takie coś: czytam, widzę przezwiska i tak do siebie: "W...F Kate, serio?" xD :D Ja kupuję kucysia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie SR,a z SC planuje kupić jakiego konia. ^^ :D

    OdpowiedzUsuń