piątek, 20 marca 2015

Konie zmieniły kolor

Hej. ;33
Wczoraj pojechałam do Moorland. Zaczęłam sprzątać tam stajnię. Co rzuciło mi się w oczy? Kolorowe konie! Tak - dobrze czytacie! Konie stajenne w Moorland zmieniły maść! :) Pojedźcie same, i zobaczcie jak wyglądają! ^^
Muszę przyznać, że kiedyś w jednym z moich 'proroczych' snów widziałam właśnie te konie. :] Ale nie będę rozwijała bardziej tematu o moich dziwnych snach, które po jakimś czasie się spełniają... xD Wiem, dziwne. :')




Tak w ogóle... :D Widziałyście dzisiejsze zaćmienie słońca? ^^ Było o godzinie 11. :P Ja widziałam. :D Akurat była geografia... xD Ale Pani jest na tyle fajna, że nam pozwoliła pooglądać. :3 Pierwszy raz coś takiego widziałam. *-* Było naprawdę super! :D

1 komentarz:

  1. A nasza pani nie pozwoliła patrzeć i sie nie zbyt nacieszyłam :'(

    OdpowiedzUsuń