środa, 1 kwietnia 2015

Aktualizacje 1/04/15

Hej. ;)
No i nareszcie w SSO nastąpiły Święta Wielkanocne, a wraz z nimi mnóstwo zabawy! ;3
Post jest tak późno, ponieważ wcześniej polski serwer strasznie szalał, co wiązało się z ciągłym wywalaniem graczy z gry, a nawet nie dopuszczaniem ich do podłączenia się do serwera. ;X Między innymi ja tego doznałam. xDD Ale już jest wszystko w porządku, i mogę dla was wreszcie zrobić ten post z aktualizacjami! ;)
Zmiany:

-sklepy Wielkanocne,
-zadania z szukaniem pisanek i złotych jajek Wielkanocnych (jestem w trakcie tworzenia mapki!),
-wiele nowych informacji, które możecie odczytać na stronie SSO,
-targ rozkłada się w GHV,
-nowy sneak peak,
-psikus od Star Stable,
-kolorowe konie, które są z nami tylko dziś!












Nie jestem dziś w humorze, więc raczej żadnego psikusa wam nie wywinę. :x
Tak samo jak wiele osób próbowało mnie w coś wrobić, jednak nikomu się nie udało, lel. xd
Dobrej nocy!

1 komentarz:

  1. Fajnie zdążyłaś pokolorować konia ja nie xD bo mnie wywalało co 2 minuty :/

    OdpowiedzUsuń