piątek, 17 kwietnia 2015

Nowy koń: Darkangel

Hej. <3
Chciałabym wam przedstawić moją nową klacz... ^^ Nazywa się Darkangel. :) Jeszcze nie wymyśliłam jej aka. :D Jakieś sugestie w komentarzach? ^-^ Może jakieś ciekawe aka mi się spodobają. ^^ :P







Nareszcie. <3
Melissa Seahall zaplanowała rajd na przyszłą sobotę. Godzina piętnasta. :) Może się jeszcze coś zmienić, ale te informacje tylko u Mel na blogu i w kontakcie! Rajd jest przeznaczony głównie dla bloggerek. :) Prawdopodobnie tam będę. ^^ <3
Za niedługo więcej informacji u Mel na blogu!

7 komentarzy:

  1. Może... Ciemna gwiazdka? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Angela? Podobne go 'angel', więc ja proponuję takie

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja na tym rajdzie na pewno będęxD Kate, wiesz może gdzie są te nowe ubrania?
    A jeśli chodzi o akę to proponuję Ciemny Anioł lub coś w tym stylu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pelmira ja tak nazwałam swoją ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ksywki to mam propozycje: Czara, Angel, Mięta xD .... I nie wiem.

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w polecanych. :) Tu jest dowód ;) http://ameliasleepycakeirosestone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń