środa, 15 kwietnia 2015

Aktualizacje 15/04/15 | Ruda Kate!

Hej. :3
Dzisiejsze aktualizacje są bardzo miłe, chociaż polski serwer powoli zaczyna się zapełniać ponownie... xD
Zmiany:

-możliwa zmiana wyglądu postaci,
-nowy, krótki quest u Steina w Stajniach Jorvik,
-całkowicie nowe, wyścigowe ubrania!












Tak, tak... Jestem teraz ruda. xD Sądzę, że będziecie taką mnie widzieć jeszcze przez miesiąc lub dwa. :) Może nawet krócej... xd Ale muszę się przyznać, że ten wygląd, jaki mam teraz na Kate bardzo mi się podoba. ;)
A wy? Zmieniłyście swój wygląd już? :D Ja od dawna chciałam zmienić twarz.. Bardzo brakowało mi tych kresek do oczu. X'DD
Ciekawych zmian!

1 komentarz:

  1. Hehe Szaloona Rudaa xD
    Ja zmieniłam kolor oczu z niebieskiego na szary, gdyż niebieski nie pasuje np. Do brązu, mocnego różu, pomarańczu.
    Oraz zaszalałam - rozczochrane czarne włosy XD
    Ja się sobie podobam, narazie nic nie zmieniłam oprócz makijażu ^^

    OdpowiedzUsuń