niedziela, 26 kwietnia 2015

Rajd bloggerek 25/04/15

Hej. :3
Tak jak przewidywałam, post o tym dodaję dzisiaj. xd
Cóż mogę rzec o tym rajdzie... Był bardzo ciekawy, podobał mi się. =) No, czasami były chwile, w których nikt nie ogarniał. xD Ale aż tak źle nie było. =D Naprawdę, mogło być gorzej. :P
Bardzo było mi miło, gdy ktoś pytał się mnie czy może zrobić sobie ze mną zdjęcie. To uczucie było takie... Wow. :D Nigdy przedtem nie spodziewałam się, że tyle osób mnie zna i że w ogóle mam jakichkolwiek fanów... xd Dziwne uczucie, naprawdę. :D Ale za to bardzo przyjemne. <3
Pozdrawiam wszystkie osoby, które były na rajdzie! Dziękuję za tak udane popołudnie! :D :3










Julia piękne z nas ksero. X'DD <3

2 komentarze:

  1. Chcielibyśmy Was no i oczywiście Kate zaprosić na ''Dzień kowboja'', który organizuje Forum Star Stable. Zapewniamy moc atrakcji:
    -pokaz jazdy westernowej (prawdziwe figury z odwzorowaniem wszystkich możliwych szczegółów z profesjonalnymi nazwami),
    -lekcje jazdy westernowej dla początkujących wraz z mini zawodami,
    -Rajd z zabawami dla gwiezdnych jeźdźców i nie tylko ;3

    Wydarzenie odbędzie się 02.05.2015r. (piątek) od 16:00.

    Wstęp wolny!
    Zapraszamy :D
    ~Nim w imieniu całej ekipy

    p.s. Kate dodałabyś o tym oficjalną informację? Z góry dzięki ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha na dwóch zdjęciach mnie widać :D
    ~~zita Wolftree

    OdpowiedzUsuń