środa, 12 listopada 2014

Aktualizacje 12/11/14 | Sala klubowa

Hej. :)
W dzisiejszych aktualizacjach dużo dodano. :D Nowości są bardzo fajne. :) Dawno takich nie było. xD :D Najbardziej jaram się chyba salą. :3
Dodali:

-salę dla klubów, która znajduje się w Ratuszu Srebrnej Polany (i inne nowości w klubie :3),
-nowe ubrania: w Moorlandzie, Winiarni, Miasteczku Srebrnej Polany oraz Jodłowym Gaju,
-krótki quest w FP od strażnika, za który dostajemy cudne ochraniacze dla konia,
-3 nowych gości do kupienia: 2 kuce i 1 arab (są w Valedale, dodali nową stajnie zaraz obok poprzedniej ;3),
-na mapie widać już Dolinę Ukrytych Dinozaurów. Spory ten teren :D,
-targ koni przyjechał znów do Jorvik. :3





























Arab i kucyki jakoś nie za bardzo przypadły mi do gustu. :/ A wam? ;) Jak się podoba sala dla klubów? <3 Jak dla mnie jest świetna. *_* Postarali się! <3 :D
Zauważcie, że na mapie (specjalnie wyciełam ten fragment wraz z Valedale Lake, kawałkiem Fir i okolicami) zmienione zostały troszkę tereny w wyglądzie. ;P Są bardziej "wyraźne". Mam nadzieję, że wiecie o co mi mniej-więcej chodzi i widzicie różnice. xd
Jeszcze co do DUD - mi się zdaje, że zostanie otwarta gdzieś w grudniu. :p Całkiem szybko SSO idzie z tworzeniem tamtych terenów. :) Znacznie szybciej niż z HC w zeszłym roku. xd Ale rozgryźliśmy zagadkę! (Przynajmniej ja xD): co roku są dodawane prawie w tym samym czasie (okres jesienno-zimowy jakkolwiek by to nie brzmiało xd) nowe WIĘKSZE tereny. :P :) Te mniejsze raczej poza tamtą granicą czasową. ;p
To tyle, papatki! :D

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz