piątek, 14 listopada 2014

DOLINA UKRYTYCH DINOZAURÓW JUŻ 19 LISTOPADA!!!

Hej. *.*
Już się doczekać nie mogę!! :D Dolina Ukrytych Dinozaurów zostanie otwarta dla nas już 19 listopada! :D A Star Stable na swoim kanale na YT dodali zwiastun tego przecudowengo miejsca! :D *O*
Wymagania, jakie trzeba spełnić aby się tam dostać:
1. Trzeba mieć 15 poziom.
2. Reputacja w Valedale musi być przynajmniej na poziomie "lubiana".
3. Musimy wykonać zadanie z Nicem Stoneground'em, w którym pomagacie mu wzbić się w niebo z jego balonem.

Trailer:
Star Stable Online - New area


Zdjęcia z trailer'u (zrobione przeze mnie):


















Nie wytrzymam!! *,* Tylko ciekawi mnie, co będzie z graczami (między innymi ja xD), którzy jeszcze nie posiadają szwedzkich koni. :/ Mam nadzieję, że też będziemy mogły zobaczyć tamten teren. D: Ale zabieram się za zbieranie SC na tego konia od jutra! ;) Tylko miesiąc i 3 tygodnie. :) To niewiele. :D xD Ale z tego co widziałam na filmie, była tam dziewczyna, która stała na tafli lodu na swoim startowcu. Więc jest dobrze! :)
Jak w przyszłym roku dodadzą Miasto Jorvik albo dalszą część Harvest Countries to będzie super. :) ^^ Ale trzeba przyznać, że szybko się uwinęli przy robieniu Doliny, prawda? :D Znacznie szybciej, niż z HC. ;)
To tyle na dziś nowinek. :D Papa. <3

/Kate

3 komentarze:

  1. Hej Kate!
    Jasne, że będziesz mogła tam pojechać. Z tego co zrozumiałam to do DUD będzie można wjechać każdym koniem, ale nie będą one po prostu takie szybkie. Szwedzkie będą po prostu poruszały się tam idealnie. Czyli krótko mówiąc: Szwedzkie - idealne do mistrzostw w DUD xD
    ~JG

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam szewda i już chcę mieć ten poziom a mam dopiero 11 level :C więc dużo pracy prze de mną :/ -Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kate. Do doliny chyba każdy pragnie jechać, ale cóż ja mam 9 lvl i koniec SR :C./Dorothy Queensmith

    OdpowiedzUsuń