środa, 26 listopada 2014

Aktualizacje 26/11/14 | Kalltersi! :D

Hej. *.*
Questy z Kalltersami są bardzo ciekawe i wydają się przyjemne. x3 Lecz niektórzy smucą się i są źli, że trzeba budować kolejną reputację zaraz po A.A.E. z Nic'em... xD No cóż :D jakoś tą grę trzeba urozmaicić. :p
Ale co najważniejsze !!! Trzeba budować tą reputację z tym niezwykłym plemieniem, ponieważ jak SSO wspomnieli, będzie nam bardzo potrzebna!! ;) No więc motywuję was do tego! :D Chyba nie chcecie żeby takie wspaniałe zadania z przyszłości was ominęły? ^^ Do roboty więc! : D

Dodali:
-questy z parą Kalltersów, u których budujemy reputację w daily oraz szukaniu przedmiotów na wymianę (handel),
-targ koni nadal jest w Stajniach Jorvik,
-niedługo otworzymy (po jakimś czasie budowania reputacji :)) sklep z ich odzieżą! :D



















Jak się wypowiecie na temat nowych daily? xDD Ciekawe, nudne, czy nie? :D
Znaleźliście już Kasztan lodowy? :) Byłabym wdzięczna za pomoc, w podpowiedzeniu gdzie one są/rosną. xdd :P Tylko ich nie znalazłam. :c W zamian za tą pomoc ja podpowiem wam, gdzie są pozostałe przedmioty. :D Będzie odpowiedź pod 1 komentarzem, który mi pomoże. ^^ :)
Fiordy są urocze. *,* Który się wam bardziej podoba? ^.^ Mi obydwa. xD (y) Nie wiem teraz, który bardziej. :C Na ile obstawiacie, że będą kosztować? ;p
Mam dla was jeszcze inne zadania z dziś, w których buduję stajenkę/schron dla naszych koni. ^,,^ Ale to jutro. :) Bo trochę jest tych zdjęć... xD + Chyba dodam zdjęcia (mam 2 zegarki) z jutrzejszej kontynuacji. :p

/Kate

7 komentarzy:

  1. Nie znalazłam, ale podejrzewam, że gdzieś na drzewach :) Najlepiej obszukaj lasy i pojedyńcze drzewa :) Wiesz może gdzie jest perła lodowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam kasztany lodowe. :) Leżą sobie po prostu na drogach i zboczach. ^^
      No więc tak:
      Perła lodowa - w jaskiniach,
      Kasztan lodowy - drogi, pobocza,
      Biały kłaczek - ogrodzenia,
      Wiewiórka śnieżna - kry lodowe niedaleko szkieletu dinozaura i portalu,
      Jagoda lodowa - Na krzakach. :)
      Mam nadzieję, że pomogłam. ^-^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym chodzi o to, że dzięki takim wymianom dostajemy +15 pkt. reputacji z nimi, która będzie (jak SSO już dali znać) bardzo nam potrzebna!! ;) Więc warto szukać i się wymieniać z nią. :)
      Tak, jest widoczne. :] Błyszczy się gwiazdkami koloru pomarańczowego (chyba wiesz jak to mniej-więcej wygląda xd) i jest łapka. :) No więc widać je. ^^

      Usuń
  3. Znalazłam kasztana i kłaczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mg znaleźć tych wiewiórek i wgl pomóżcie!

    OdpowiedzUsuń