poniedziałek, 24 listopada 2014

Sesja i przejażdżka z siostrą :3

Hej. ^^
Jak pewnie niewiele z was wie, mam 2 konto. :3 Jest również na EE1 (Sunny Mountain): Mary Sungarden. :3 Ma ono 14 (i prawie połowę) level, na który sama pracowałam.
Tak mnie właśnie kiedyś wzięło na zrobienie 2 konta i po polsku robić od nowa wszystkie zadania. :3 *.* Po polsku zawsze inaczej. xD :D
Już sporo czasu temu zadecydowałam, że to konto oddam mojej młodszej siostrze. :3 Powiedziała, że bardzo jej się podoba ta gra, więc chętnie by w nią zagrała. :D Też wielbi konie. ^^ Może mniej ode mnie, ale wielbi. <3 xD













Jeszcze Juleq się wcisnął. :') <333
Zima zbliża się wielkimi krokami... *-* A wraz z nią wiele niespodzianek! :D Kto na nią czeka? ^^

/Kate

6 komentarzy:

  1. Ja !!! Jak twoja sis ma fajnie konto z 14 levelem ja to tylko o takim koncie mogę pomyśleć :/ ( chodź sama mam prawie taki level bo mam początek 13 ) a ma odblokowaną doline złotych wzgórz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma. :)
      Wszystko na gotowca dostała, cn? xD

      Usuń
  2. Haha, nie ma to jak wcisnąć się w zdjęcie <3 :D
    FIOŁEK XD
    ~Juleq :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam :3 Zazdrość, dostała konto xDD

    OdpowiedzUsuń