środa, 19 listopada 2014

Aktualizacje 19/11/14 | To jest TEN DZIEŃ!

Hej. :DD
Dziś nadszedł wyczekiwany od (chyba xD) miesiąca dzień, w którym Dolina Ukrytych Dinozaurów została otwarta ! :D Wraz z nią czeka na nas 200 zadań, nowe ubrania i przygody! Niektórych też z wejścia przywitał 16 level. ^^ Między innymi mnie. :D Yay! ^^
Oprócz DUD targ Eddie & Ferdinanda już jest otwarty w stajni Jorvik. :) To tyle! :D Czas na zdjęcia z questów. ^^
Od razu zgłaszam, że nie robiłam zdjęć wszystkim częściom z zadań. ;) Nie chciało mi się. xd W Dolinie również można odnaleźć nowe 10 gwiazd. ;D Zdjęć stamtąd jakiś specjalnych nie mam, bo byłam zbyt zajęta robieniem zadań. xD Ale wkrótce będę robić. :) Możecie czekać! :D
Ale bardzo mnie zasmucił fakt, że w Dolinie Ukrytych Dinozaurów nie ma stajni. :( ...Przynajmniej narazie. :D Ale z tego co czytałam na stronie SSO, powinna być w dalszych częściach. :) Daję cytat: ,,... i obszaru do opieki nad końmi!!" :D Ale stajnię mam teraz w Valedale. :) Będzie bliżej, zwłaszcza, że mam zegarek na jutro. :D







































Uwielbiam te tereny. *_* Ile macie gwiazdek? :D Ile odnalezionych miejsc? :) Ja mam 72/75 gwiazdek oraz nie znalazłam jeszcze 1 lokalizacji. :( Będę szukać! :D
Jak wam się podoba Dolina?! <3

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz