poniedziałek, 24 sierpnia 2015

#1 Top 3

Hej. :)
Ostatnio wiele osób robi różnych "faworytów tygodnia", także ja postanowiłam że też zrobię. :) ;) Od dziś w każdy poniedziałek (będę się starać aby było w każdy xD) będę dodawać swoje "Top 3". To nie są faworyci tygodnia (będą również wkrótce), ale podobne. :p
Zacznijmy!
W dzisiejszym Top 3 wyróżnię 3 najfajniejsze padoki/ujeżdżalnie z przeszkodami do skoków!

1. Ujeżdżalnia - jest to zdecydowanie najlepsza hala do skoków. Są tu różne przeszkody. Małe, średnie, a także duże! Dla każdego znajdzie się idealna.


2. Pastwisko Andy'ego - co prawda nie jest to żadna ujeżdżalnia, ale skakanie tam przez stosy siana wyglądają jak zaproszenie do skoków, można się tam świetnie bawić! A widoki są miodne.


3. Padok w Golden Hills - ułożenie przeszkód jest ciężkim kawałkiem do zgryzienia, szczególnie dla nowych graczy w tym rejonie. Nie jest prosto pokonać taki szereg! Ale trening czyni mistrza.



Mam nadzieję, że pomysł na takie posty się wam podoba! :) Za tydzień kolejne! ^^

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł 😊 Ja nie chce robić ulubieńców tygodnia itp. Bo pewnie wszyscy powiedzą że ściągnęłam od kogo innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :D Ale ja uważam , że Padok w GHV jest łatwy :3

    OdpowiedzUsuń