piątek, 14 sierpnia 2015

Dolina bez mgły

Witajcie! =D
Mieliście już okazję zobaczyć i przetestować na własnej skórze nowy glitch? =) Ja do tego zabrałam się wczoraj. ^^ Specjalnie dla Was zrobiłam kilka zdjęć. :) Będzie później można je obejrzeć na moim Instagramie @katerainpaw :)
Jeszcze jedno pytanko... Narazie zawiesiłam mojego aska (postaci), chcecie abym kontynuowała na nim swoją działalność?
















Wraz z Dia przeżyłyśmy wspaniałą przygodę! ^^
Które ze zdjęć się wam najbardziej spodobało? =))
Dolina Ukrytych Dinozaurów bez mgły jest cudowna. <33

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prt Sc mi czyściutkie wychodzą ;) potem je tylko obrabiam

      Usuń
  2. Wow jaka śliczna jest Dolina bez mgły :)
    Wszystkie zdjęcia są śliczne a szczególnie drugie :D
    Jak tam ręka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to zrobić?
    P.S Przepraszam jeśli to głupie pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest głupie pytanie :)
      Na YT możesz łatwo znaleźć film jak to się robi ^^

      Usuń