środa, 26 sierpnia 2015

Aktualizacje 26/08/15

Hej.
Chciałam tylko na wstępie napisać coś ważnego. Post nie wygląda jak zwykle (nie ma zdjęć robionych przeze mnie), ponieważ na swoim laptopie nie mam już miejsca na dysku C, przez co nie mogę wchodzić na SSO, po prostu się nie da. -,- Narazie na SSO będę zmuszona wchodzić z innego urządzenia. Wkrótce powinnam mieć czyszczenie systemu czy coś na swoim, także wszystko wróci do normy za jakiś czas! ;)
Możliwym jest, że przez ten czas nie będzie postów. ._."

Zmiany:
-To ostatni tydzień, zanim impreza Tima zostanie zamknięta,
-nowe wyposażenie w Plazie,
-trzy nowe maści morganów,
-targ jest w FP.

Jeszcze więcej Morganów!

Kupiłyście jakiegoś morgana o nowym umaszczeniu? :) Ja zakupiłam siwą klacz - Mistriver. ^^ Jakieś pomysły na aka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz