czwartek, 13 sierpnia 2015

Home Stable Tour #1

Hej! =)
Z ręką coraz lepiej, nic nie boli. ^^ Wszystkim bardzo dziękuję za życzenia odnośnie mojego powrotu do zdrowia. :) <3 Kochani jesteście! =D
Robię ten post, ponieważ moja lewa dłoń coraz lepiej pracuje na klawiaturze laptopa oraz telefonu. ;) Zresztą, bardzo chciałam go zrobić od wczoraj. xD
Przedstawiam wam Home Stable Tour, czyli przeprowadzka po mojej stajni macierzystej, która aktualnie znajduje się w Moorlandzie. :) ^^






 












Rozet mało, ponieważ często sprzedaje je żeby mieć za co siano kupić. xD
Do zobaczenia następnym razem! :) :*

6 komentarzy:

  1. Śliczne konie, a w szczególność MistMagic. Piękny błękitny zestaw na fiordzie. Zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konie :D
    Fajnie że ręka Cię już nie boli ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Fryz to też DarkPrince xD I Życzę Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia Kate! :D
    A tak po za tym to zmieniłaś na Moorlandową stajnię, czy na jaką?
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  5. Kateł, ile ty masz rzeczy w szafie D:
    Oczywiście powrotu do zdrowia :*
    ~Ivy Crazyrock

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne konie <3
    I życzę zdrowia kate ^^

    OdpowiedzUsuń