poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#2 Top 3

Hej! c:
Dziś jest poniedziałek czyli... Top 3! Oraz mniej fajne - ostatni dzień wakacji. Cieszycie się na ten nowy powrót do szkoły i nauki? Ja mam 'szczęście' bo do szkoły wybieram się dopiero za tydzień. Powinniście wiedzieć dlaczego - problemy zdrowotne. ;v
Skoro już o zdrowiu mowa, to w ten piątek będę miała prawdopodobnie ostatnią wizytę u lekarza - wyciągają mi moje 3 druty, do których się już mega przyzwyczaiłam i przywiązałam. xD No, miejmy nadzieję że wyciąganie ich nie będzie bolało.
A w dzisiejszym Top 3 pokażę Wam najładniejsze według mnie ujeżdżalnie/padoki! :)

1. Padok w Valedale - ten padok jest zdecydowanie najładniejszym, jaki tylko jest obecnie dostępny w naszej ulubionej grze. Dookoła niego posadzone są drzewa czereśni oraz białe i czerwone róże, przez co to miejsce jest tak majestatyczne. Suche krzewy dodają kontrastu.


2. Ujeżdżalnia w Winiarni - to miejsce otaczają cudowne widoki. Z każdej strony można zobaczyć inną panoramę. Jeżeli staniemy w wejściu, przed nami będzie można ujrzeć Zapomniane Pola oraz halę. Za nami - pola winogrona oraz stajnię. Po prawej stronie prześliczny ogród, który jest wizytówką Winiarni, a za nim Golden Hills. Po lewej rzucimy okiem na wysokie góry, za którymi kryje się przepaść i wysoki klif.


3. Wyspa Padok - nazwa mówi sama za siebie. Miejsce to jest niewielką wyspą, na której znajdują się dwie małe farmy, oraz oczywiście nasz wspomniany - ogromny padok! Otacza go soczysta zieleń i wysokie drzewa z okazałymi koronami. Najlepszym widoczkiem jaki można tam znaleźć jest widok na Stajnię Jorvik. Padok jest rzadko odwiedzany, przez co jest na nim spokojnie. Idealne miejsce na trening konia, prawda?


Jak Wam się podobało to Top 3? :)
Dziękuję za 100 followersów na IG! <3

1 komentarz: