wtorek, 1 września 2015

#1 Wear It! ☀

Hejka! :)
Jak tam po rozpoczęciu? Mnie na szczęście wszystko ominęło.
A dziś chciałabym Wam pokazać mój zestaw, który stworzyłam kilka dni temu. :) Bardzo mi się podoba takie połączenie granatowego z żółtym! <3
*Zestaw pasuje najbardziej do siwych koni!
"Letnia przygoda"







Cylinder: Zachodni Przylądek, 35 SC, 3670 JS
Bluzka: Moorland, 80 SC, 5350 JS
Spodnie: Fort Pinta, 49 SC, 3750 JS
Buty: Zestaw Świąteczny 2014
Rękawiczki: Miasteczko Srebrnej Polany, 9 SC, 2670 JS

Ogłowie: Jodłowy Gaj, 31 SC, 1800 JS
Siodło: Valedale, 44 SC, 6500 JS
Czaprak: Moorland, 37 SC, 3720 JS
Owijki: Zachodni Przylądek, 45 SC
Akcesoria: Złoty Liść z zadania

2 komentarze:

  1. Na rozpoczęciu było okropnie gorąco.I oczywiście paplanina dyrektora,wice,i tego typu osóbek ;-;



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na rozpoczęciu nawet ok. Nikt nie gadal tylko dyrektorka bo powiedziała
    Jest gorąco...wiec możemy rozejść się do klas ' w klasach 15 min wychowawczyni pogadała i do domu 😊

    OdpowiedzUsuń