wtorek, 22 września 2015

Nowa stajnia na Wyspie Padok i jeszcze coś

Hej.
(Prawie) tydzień temu do gry zostało dodane nowe Fort Pinta, oraz jak się po chwili okazało... Nowa stajnia (oczywiście gotowa i czekająca na nowe konie do kupienia) na Wyspie Padok. Moim zdaniem super się tam wpasowała, idealne miejsce na nią. :) Pewnie większość z Was już ją widziała, ale niestety wcześniej miałam trochę ważniejsze posty do zrobienia, przez co ten jest dopiero teraz. xD





Zanim zakończymy...
W tytule jest "i jeszcze coś". Spójrzcie na drugie zdjęcie (to powyżej). Jak wiemy, Conrad Marsdeen od dawna ma nową animację, zresztą nie tylko on. xD Tylko przedwczoraj tak na niego wpadłam robiąc questy mojej siostrze i mnie coś zaciekawiło. Nie jestem pewna, czy on pocierał w ten sposób swoje czoło i czy w szczypcach trzymał podkowę? xD Było tak przedtem? ;o Czy mi się już miesza coś? xD

3 komentarze:

  1. James jeszcze wykonuje jakieś dziwne ruchy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, animacja Jamesa skojarzyła mi się tak:
    Nikt nie patrzy? No to GOŁ!

    ~mmyszka, która musi napisać coś na blogu ale jest BB (Big Brother) nie lubi używać laptopa i próbuje się dostać do kompa, a na lapku nie działa mój blog (wyskakuje błąd) i ma problem D:

    OdpowiedzUsuń