poniedziałek, 7 września 2015

#3 Top 3

Hejoo!
Jak tam po szkole?! ;) Ja dziś byłam w niej pierwszy raz, powiem że nawet ok.
A co do rehabilitacji to termin już znam. :v
A dziś nadszedł czas na trzecie Top 3! :) Prezentuję... Trzy najpopularniejsze fryzury w SSO!
Zapraszam. :) :>

1. Proste blond włosy - jest to zdecydowanie najpopularniejszy typ fryzury w SSO jak narazie. Graczki chętnie je noszą, większość osób widzę właśnie w tych włosach. Nie tylko koloru blond! Są też inne cudowne odcienie.


2. Długie falowane czarne włosy - są to jedne z dwóch typów najdłuższych włosów w SSO. Niegdyś to one zajmowały pierwsze miejsce popularności. Ale powyższe zrobiły swoje! Ta fryzura jest bardzo piękna, oczywiście nie tylko w czarnym odcieniu! Pasuje do każdego.


3. Włosy na bok - zanim jeszcze do SSO dodano Urodzajne Hrabstwa i Jarlaheim ta fryzura była na szczycie. Wtedy u większości graczek SSO ten typ włosów gościł z dumą na ich głowach. Do tej pory można je spotkać, jednak o wiele rzadziej. Ten kolor był wówczas najsławniejszy!


Do zobaczenia w następnym poście! :) Ja pędzę trenować Miętę! ^^
Który typ z tych 3 fryzur się Wam najbardziej podoba? c:

4 komentarze:

  1. 1! :3 Bo właśnie ją mam, tylko inny odcień! :D


    ~Agathe Bigbear :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi 1 typ fryzur :3 Pozdrowionka dla cb :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie numer 3 ^^
    Mam tą fryzurę dosyć długi czas i dla mnie jest najlepsza :D
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podobają z tych te pierwsze ^^ A tak ogólnie to podoba mi się bardzo ten roztrzepany kucyk , którego osobiście mam :D

    Pozdrawiam
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń