sobota, 26 września 2015

30 faktów o mnie!

Hej. ;)
Zapraszam Was wszystkich do czytania... 30 faktów o mnie! :D

1. Konno jeżdżę od 5 lat.
2. Moimi ulubionymi zwierzętami są koty oraz oczywiście konie.
3. Jestem szczera, czasem nawet do bólu.
4. Moim pierwszym i ukochanym idolem jest Neymar.
5. Uwielbiam Adama Lamberta!
6. Gram w piłkę nożną.
7. Również lubię koszykówkę.
8. Nie lubię siatkówki. Znudziła mi się.
9. Uwielbiam swoich czytelników!
10. Jestem słaba z matmy.
11. Najlepiej do głowy wpadają mi języki obce.
12. Kocham język angielski!
13. Umiem i lubię śpiewać.
14. Nie umiem tańczyć, nie lubię tego robić.
15. Zawsze gdy spadam z konia śmieję się z siebie.
16. W jeździe konnej praktykuję skoki.
17. Lubię galopować po lesie i łąkach/polach!
18. Nie posiadam własnego konia, ale co do tego mam ogromne plany na przyszłość.
19. Prawdopodobnie zostanę stewardessą.
20. Miałam złamany obojczyk, lewą i prawą rękę oraz jedną operację.
21. Posiadam duże poczucie humoru!
22. Moja miłość do koni zaczęła się w wieku 6 lat, kiedy to moja kochana starsza kuzynka "zaraziła mnie" nimi.
23. Jeżdżę w stajni, w której są same hucuły + 3 araby i konie prywatne.
24. Oprócz jazdy w stajni jeżdżę u znajomej na jej klaczy.
25. Ostatnio do gustu wpadł mi cross.
26. Posiadam rozetę z WKKW 2014.
27. W Star Stable gram od prawie 3 lat.
28. Kocham prowadzić tego bloga!
29. W grze towarzyszy mi 26 pikselów (koni).
30. Posiadam 15 koni Schleich + 3 ludziki i 2 zestawy, stanowią jako dekoracja w moim pokoju.




Jeśli to 30 faktów o mnie się Wam spodobało, to za kilka miesięcy mogę zrobić ich 40 lub 50. :)

1 komentarz: