sobota, 5 września 2015

#2 Wear It! ❁

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nie było postu! >.< Niestety moją całą energię wyczerpała jazda wte i wewte po całym mieście. No i jeszcze rano wyciąganie drutów... Co najlepsze! Nie bolało nic! :D *.* Nawet nie zorientowałam się, kiedy wyciągnęli mi trzeciego (i ostatniego) druta. ;o
Bosko. <3 Ręka jeszcze jest bardzo słaba, mimo to że kości (cytuję lekarzy) się bardzo pięknie zrosły. No, czeka mnie teraz rehabilitacja trzy razy w tygodniu a w październiku kontrola. Dam radę! :D Trzeba być twardym. 8)

Ale!
Przejdźmy do dzisiejszego - drugiego stroju, który pasuje najbardziej do siwych oraz karych koni. ;) Na fryzyjskich czysta perfekcja. c;
*Zapomniałam ostatnio rzec, iż seria Wear It! będzie publikowana w różne, losowe dni tygodnia. ;)
Przedstawiam Wam...
"Red Lips"






Toczek: Zachodni Przylądek, 73 SC, 7100 JS
Sweter: Valedale, 17 SC, 3470 JS
Spodnie: Fort Pinta, 49 SC, 3750 JS
Buty: Miasteczko Srebrnej Polany, 17 SC, 2720 JS
Rękawiczki: Farma Marleya, 21 SC, 3800 JS

Ogłowie: Fort Pinta, 17 SC, 1420 JS
Siodło: Jodłowy Gaj, 41 SC, 4220 JS
Czaprak: Fort Pinta, 73 SC, 7100 JS
Owijki: Zachodni Przylądek, 65 SC
Kokarda na głowę: Czerwona kokarda od Mikołaja
Kokarda na ogon: Fort Pinta, 100 SC

2 komentarze: