niedziela, 13 września 2015

Niesamowite zmiany!

Szczerze? Wow!
Nie spodziewałam się, że SSO (chyba dość przypadkiem) upubliczni nam tyle informacji o zmianach! :D Z tego co czytałam na kontach Instagramowych, informacje te były, lecz po jakimś czasie SSO postanowiło je usunąć. Nie wiem czy to jest prawda, bo nie sprawdzałam. ;D
Poniżej mam dla was screena, który ukazuje (po angielsku) wszystkie zmiany, jakie zostaną dodane pod koniec tego roku, może troszkę wcześniej. *-*
Zapraszam do przeczytania! (Jeśli ktoś nie umie zbyt dobrze angielskiego, pod obrazkiem będą wymienione w skrócie te nowości, które wkrótce nadejdą! Yay!)



Nadchodzące zmiany:
-nareszcie (po moich 3 latach grania xD) będzie można prowadzić konie!
-dwie nowe rasy koni (słyszałam że to będą shire oraz mustangi)!
-fajniejsze (?) eventy urodzinowe, Halloweenowe oraz Świąteczne!
-nowy teren do odkrycia w okolicach urodzin SSO (2 październik)!
-więcej informacji o tych cudownych aktualizacjach właśnie w dzień urodzin kochanego Star Stable!

~~~

No... To chyba nawet Ci najbardziej wymagający gracze nie mogą narzekać, prawda?! :D
Ale się mega ciesze! *-*

3 komentarze:

  1. Prowadzenie koni.. Nie wiem jakiego to sensu doda tej grze. Jeszcze gdyby byly jakies padoki na ktore moznaby bylo te konie zaprowadzac..

    Moze kiedys sie doczekam padokow, stajni na wszystkie konie (widac pare boksow, a klikajac na tablice (przykladowo) mamy wszystkie konie i kazdego mozemy przywolac do specjalnego boksu w ktorym mozemy go ubrac. Rozna pogoda, grafika jak w Red Dead Redemption, dzikie konie (nie takie do lapania i zajezdzania, po prostu zeby robie byly i chodzily). Glaskanie koni, realistyczniejsze wierzchowce.. Kantary, derki, smakolyki. Moze jakis tor wyscigowy, arena do skokow (bylyby to zawody jak nasze cs)..

    A jesli chodzi o teren to chcialabym jakis typu dziki zachod..

    Sorry za bledy jak cos, ale nie patrze nawet na tekst tylko przed siebie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz podobne wymagania do mnie 😂👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże już nie mogę się doczekać tych wszystkich nowości! Prowadzenie koni! Czekałam na to od zawsze! Chciałabym też mieć możliwość uwiązywania ich do czyszczenia i siodłania. I żeby konie były czasem kapryśne i np. sobie szły jeśli ich nie uwiążemy. Byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń