wtorek, 29 września 2015

#3 Wear It! ◊

Witam, witam! c:
Jak wiecie, Wear It! nie było od miesiąca. xD Było to spowodowane tym, że były ważniejsze posty do opublikowania. :P
Zapraszam Was do dzisiejszych DWÓCH zestawów! c:
Obydwa będą idealne do Waszych koni, które specjalizują się w westernie! :D
"Lapis Lazuli"





Kapelusz: Farma Marleya, 96 SC, 9770 JS
Podkoszulek: Obserwatorium, 70 SC, 4800 JS
Spodnie: Miasteczko Srebrnej Polany, 96 SC, 9770 JS
Buty: Miasteczko Srebrnej Polany, 17 SC, 2720 JS
Rękawiczki: Moorland, 9 SC, 420 JS

Ogłowie: Stajnia Jorvik, 100 SC
Siodło: Valedale, 13 SC, 2500 JS
Czaprak: Zachodni Przylądek, 32 SC, 3400 JS
Owijki: Zachodni Przylądek, 45 SC
Kokarda na głowę: Zachodni Przylądek, 85 SC
Kokarda na ogon: Zachodni Przylądek, 95 SC
Torba: Fort Pinta
Miś: Sklepik Walentynkowy

~~~

"Epic Red"





Kapelusz: Farma Marleya, 96 SC, 9770 JS
Podkoszulek: Obserwatorium, 35 SC, 3050 JS
Spodnie: Miasteczko Srebrnej Polany, 96 SC, 9770 JS
Buty: Miasteczko Srebrnej Polany, 17 SC, 2720 JS
Rękawiczki: Moorland, 9 SC, 420 JS

Ogłowie: Stajnia Jorvik, 100 SC
Siodło: Valedale, 13 SC, 2500 JS
Czaprak: Zachodni Przylądek, 68 SC, 7000 JS
Owijki: Zachodni Przylądek, 65 SC
Kokarda na głowę: Od Św. Mikołaja
Kokarda na ogon: Fort Pinta, 100 SC
Torba: Fort Pinta
Miś: Sklepik Walentynkowy

~~~

Który z tych dwóch kolorów przypadł Wam bardziej do gustu? :D Niebieski zestaw czy czerwony? ^^
Od wczoraj mamy urodzinowe podwójne Star Coins, oferta kończy się jutro. ;) Kupujecie coś? :)

4 komentarze:

  1. Na ta chwile jeszcze nie mam laptopa, co oznacza, ze nie gram. Moja booleeesna choroba dobiega konca, wiec moge normalnie poogarniac internety AHH! Nie wiem kiedy bede mogla zagrac ponownie, ale chyba dokupie sobie jakies tam.. ;PP sc. Mam ich ponad 3k i szczerze nie wiem na co mi az tyle, ale ciii XDD

    Co do zestawow to lepszy wg mnie jest niebieski, moze dlatego, ze srednio lubie czerwony, a niebieski jest moim ulubionym kolorem. XD

    Moze zrobilabys jakies stroje ujezdzaniowe? Albo eleganckie :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kate mam prosbe. Moglabys porobic zdjecia tych ubran z sklepu urodzinowego? :/ Jestem bardzo ciekawa jak one wygladaja, a nie mam dostepu do sso.. Moje "blizsze" kolezanki tez nie maja, albo na razie nie graja i nie mam kogo o zdjecia poprosic XD A raczej nikt takich zdjec nie wstawi na bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam żadnych ubrań urodzinowych :P no chyba, że nie kupiłaś jakichś starych, to powinnaś nadal je mieć ;)
      Tam jest jedynie jedzenie dla naszych koni (chyba koszyki piknikowe i grille) + fajerwerki

      Usuń