wtorek, 15 września 2015

Strój jesienny 2015

Hej. :3
Chciałabym Wam pokazać mój nowy strój jesienny do wyścigów i zawodów. ^^ Jeśli mam być szczera, to nie jest jakiś idealny (chodzi o dobranie kolorów) ale po prostu rzeczy o jakich marzyłam nie ma w grze jak się okazuje. xD Albo nawet jak są, to złe bonusy na szybkość. :P
Tak, miał być szary jak ten żakiet. :) Do tego zestawu są jeszcze szare owijki, widać je na poniższym obrazku. :P





Jeszcze coś: zmieniłam przedwczoraj stajnię na FP. ^^ Yay! <3
No i jak pewnie już zauważyliście, zakupiłam nowego konia. Po jutrzejszej środzie będziecie o nim wiedzieć więcej! ^^ Instagramowicze już widzieli pierwsze jego zdjęcie. B)
Aktywność w komentarzach spada. :x Chcecie 30 faktów o mnie? ;)

5 komentarzy:

  1. Ja chcę te fakty!



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy fakty! I ładny strój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jezdze w tym co mi sie najbardziej danego dnia podoba i tyle XDD
    Ja tam mam stajnie w FP chyba z pol roku juz ^^ Jest to dla mnie najlepsze miejsce na razie. Podoba mi sie jeszcze Stajnia Jorvik i Veledale, ale z tych miejsc jest juz dalej do innych, a nie chce tracic js na tepniecia.

    Dawaj te fakty XD

    Sorry za bledy czy cos, ale po 1 moja klaw juz sie tnie, bo jak caly dotyk (przez upadki.. XDD), a po 2 za szybko pisze i ona juz nie ogarnia na ktore ja literki klikam XDDD

    Tylko piszac fakty nie rob cos takiego jak:

    11. Pisze to juz godzine
    12. Uwielbiam koty
    13 Zaraz bedzie koniec
    ..
    17. KONIEC!

    Bo jak sie nie ma wiecej pomyslow to sie nie pisze, proste XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do koni to czekam na nowe. Z tych starych juz mi sie zadne nie podobaja. Zastanawiam sie jak beda wygladac shire.. Mam nadzieje, ze to nie beda przerobione tinkero-szwedy -.- Irytuje mnie takie przerabianie koni. Shire powinny byc wieksze od fryzow i andkow, albo chociaz takie same. Ciekawe jak im to wyjdzie ;p
    Ah.. Chcialabym aby shire mialy dostepne ogony roznej dlugosci i zaplatane grzywy *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie ma dostępu do gry ?
    _ Sara Dawnburg_

    OdpowiedzUsuń