niedziela, 20 września 2015

Mój drugi klub: Silverglade City

Hej. :)
Tak, mam już swój drugi klub. xD Dokładnie rok temu miałam pierwszy, lecz pojawienie się polskiego serwera go "zlikwidowało". :P Od tygodnia biegam z "Silverglade City" nad głową postaci. ^^ Niektórzy z Was pewnie to zaobserwowali. :P Do tej pory byłam bez klubu, odkąd przeniosłam się na Miodek. xD
Od razu chciałabym poinformować, iż jest to klub prywatny, czyli jest w nim niewiele osób. Konkretniej: nie robię z niego jakiegoś nie wiadomo jakiego klubu. xD Mam na myśli te publiczne, do których są przyjmowani wszyscy chętni itp. :P Można powiedzieć, że Silverglade City jest klubem dla przyjaciół. XDD




5 komentarzy:

  1. Ale Tu bogata! XD
    Ja latam bez klubu, bo Doyle's Ghosts się rozpadł :c
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z klubem. Ja też mam swój. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu przyjmiesz mnie? Nadzieja iż mnie znasz jest duża B) ~ Kate Moonpoulos :*

    OdpowiedzUsuń